آکادمی آی تی فرزانگان
آیکون سبد خرید 36 پیکسل سفید

آکادمی آی تی فرزانگان یزد 

نمونه سوالات html (اچ تی ام ال) با جواب + رفع اشکال با استاد

در این صفحه از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان می‌توانید نمونه سوالات html با جواب را دانلود کنید. در صورت تهیه پاسخ این سوالات، می‌توانید از فرصت رفع اشکال با استاد نیز استفاده نمایید. در ادامه نمونه سوالات اچ تی ام ال (HTML) را به دو دسته تئوری و عملی تقسیم‌بندی می‌کنیم.

انواع نمونه سوال html همراه با جواب
الف) سوالات تئوری

در حال حاضر یک سری 220 سوالی از نمونه سوالات HTML با عنوان دقیق برنامه‌نویس زبان برای طراحی صفحات HTML بر روی سایت بارگذاری شده است.

این بانک سوال را می‌توانید به صورت رایگان در ادامه دانلود کنید. در صورتی که نیاز به داشتن پاسخ‌های این سوالات HTML به همراه فرصت رفع اشکال با استاد را دارید، می‌توانید پاسخ سوالات را خریداری بفرمایید.

 

نمونه سوال برنامه‌نویس زبان

برای طراحی صفحات HTML

با کد استاندارد 251340530320001

شامل 220 سوال از HTML،  همراه با جواب + یک ماه رفع اشکال با استاد

این بانک سوال در مورد HTML بیشتر مناسب آزمون‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش است. به این معنی که چنان‌چه از سوی آموزشگاه‌های آزاد سراسر کشور به آزمون HTML سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اید و یا دانش‌آموز هنرستانی، شاخه کاردانش هستید، می‌توانید از این نمونه سوال HTML جهت کسب آمادگی آزمون تئوری خود استفاده کنید.

ب) سوالات عملی

به زودی به سایت اضافه خواهد شد.

رفع اشکال نمونه سوالات html با جواب به چه صورت انجام می شود؟

شما پس از خرید پاسخ این نمونه سوال HTML می‌توانید با استاد رفع اشکال کنید

در صورتی که جواب نمونه سوالات اچ تی ام ال را از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان خریداری کنید، می‌توانید پس از خرید، با ارسال تیکت پشتیبانی در پنل کاربری خود، با استاد در ارتباط باشید و سوالات و اشکالات خود را پیرامون محصول خریداری شده بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود سریع به سایت، با شماره موبایل