آکادمی آی تی فرزانگان
آیکون سبد خرید 36 پیکسل سفید

آکادمی آی تی فرزانگان یزد 

نمونه سوال کپتیویت (Adobe Captivate) با جواب + رفع اشکال با استاد

اگر به دنبال دانلود نمونه سوال کپتیویت با جواب و همین‌طور امکان رفع اشکال با استاد در این نرم‌افزار هستید، به صفحه درستی از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان مراجعه کرده‌اید. این نمونه سوالات Captivate بیشتر برای کسب آمادگی در آزمون‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش هستند.
در ادامه نمونه سوالات این نرم‌افزار یعنی Adobe Captivate را به دو دسته تئوری و عملی تقسیم‌بندی می‌کنیم.

دانلود نمونه سوال کپتیویت (Captivate) با جواب در این صفحه
الف) نمونه سوالات تئوری

در حال حاضر یک نمونه سوال Captivate شامل 80 سوال از این نرم‌افزار قدرتمند با عنوان دقیق «کارور Captivate» بر روی سایت بارگذاری شده است. از آن‌جایی که طراحی این سوالات از سوی سازمان فنی‌حرفه‌ای صورت گرفته است، دانلود خود سوالات بدون جواب رایگان هستند که در ادامه می‌توانید فایل PDF آن را دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به داشتن جواب این نمونه سوالات کپتیویت هستید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه محصول مربوطه هدایت شوید و نسبت به خرید پاسخ این سوالات به همراه فرصت رفع اشکال با استاد اقدام فرمایید.

نمونه سوال کارور Captivate (کپتیویت)

با کد استاندارد 216630530960021

شامل 80 سوال از نرم‌افزار کپتیویت (َAdobe Captivate)، همراه با جواب + یک ماه رفع اشکال با استاد

در صورتی که از سوی آموزشگاه‌های آزاد فنی‌حرفه‌ای سراسر کشور به آزمون این نرم‌افزار معرفی شده‌اید و یا دانش‌اموز هنرستانی، شاخه کاردانش هستید و امتحان این نرم‌افزار را در پیش دارید، مطالعه این بانک سوال کپتیویت می‌توانید به آمادگی آزمون کتبی و تئوری شما کمک زیادی کند.

ب) نمونه سوالات عملی

به زودی به سایت اضافه خواهد شد.

رفع اشکال نمونه سوالات html با جواب به چه صورت انجام می شود؟

شما با تهیه جواب این سوالات کپتیویت، امکان پرسش و پاسخ با استاد را نیز خواهید داشت

همانند اکثر محصولات وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان، ما برای نمونه سوال‌ Adobe Captivate نیز امکان رفع اشکال  و پرسش و پاسخ با استاد را فراهم کرده‌ایم.

به این معنی که شما با خرید پاسخ این سوالات می‌توانید با ارسال تیکت پشتیبانی در پنل کاربری خود با استاد در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود سریع به سایت، با شماره موبایل