آکادمی آی تی فرزانگان
آیکون سبد خرید 36 پیکسل سفید

آکادمی آی تی فرزانگان یزد 

نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی همراه با جواب و پرسش و پاسخ با استاد

در این صفحه از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان می‌توانید نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی را دانلود کنید. این سوالات ویژه امتحانات هنرستان، شاخه کاردانش و همین‌طور آزمون‌های سازمان فنی‌حرفه‌ای است. در ادامه این سوال‌ها به دو دسته تئوری و عملی تقسیم‌بندی شده‌اند.

دانلود نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی + جواب
الف) سوال‌های تئوری

در ادامه می‌توانید یک نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی را به طور رایگان دانلود کنید. این بانک سوال که از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای طراحی شده است، شامل 497 سوال جامع از نرم‌افزارهای فتوشاپ (Photoshop)، انیمیت (Animate)، آدیشن (Audition)، پریمیر (Premier) و مدیا کانورتر (Arc Soft Media Converter) می‌باشد.
در صورتی که نیاز به در اختیار داشتن پاسخ این سوالات به همراه فرصت رفع اشکال و پرسش و پاسخ با استاد هستید، می‌توانید جواب سوال‌ها را از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان خریداری و دانلود نمایید.

بانک سوال تستی تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی

با کد استاندارد 732120530050001

شامل 497 سوال چهار گزینه‌ای همراه با جواب + یک ماه رفع اشکال با استاد

این نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی که در بالا آورده شد، ویژه امتحان‌های دانش‌آموزان هنرستان (شاخه کاردانش) و همین‌طور آزمون‌های فنی‌حرفه‌ای است. مطالعه دقیق این نمونه سوال، می‌تواند کمک زیادی به آمادگی شما برای امتحان این درس کند.

ب) سوال‌های عملی

به زودی به سایت اضافه خواهد شد.

رفع اشکال نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونتیکی عمومی

آیا پس از خرید جواب‌های نمونه سوال تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی، پشتیبانی هم داریم؟

بله. شما با خریداری پاسخ نمونه سوال‌های موجود در این صفحه، می‌توانید از فرصت پرسش و پاسخ و پشتیبانی با استاد ما نیز بهره‌مند شوید.
به این صورت که چنان‌چه با مطالعه نمونه سوال‌های تولید کننده محتوای الکترونیکی عمومی، به مشکلی خوردید و سوالی داشتید، می‌توانید از پنل کاربری خود، در بخش ارسال تیکت، سوال خود را مطرح نمایید و منتظر دریافت پاسخ از سمت استاد خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود سریع به سایت، با شماره موبایل